Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
May 24, 2012
Image Size
636 KB
Resolution
744×1368
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
9,151 (32 today)
Favourites
24 (who?)
Comments
39
Downloads
1,450
×
Komik Boboiboy tak rasmi #2 by Kroizat Komik Boboiboy tak rasmi #2 by Kroizat
Sekarang barulah tahu apa nama dia. :D

Ok la kot ada ramai baca yang first punya. Kalau ramai lagi boleh sambung lagi. :)

[EDIT]

Harap korang enjoice episode baru tadi!!! GYAHAHAHAHA

To non-malay speaking fans (I'm surprised you guys exist!), The English version is here! Click on the link below!

EDIT: Reupload the english version.

[link]
Add a Comment:
 
:iconpheonixstargalaxy:
pheonixstargalaxy Featured By Owner Jan 11, 2014
anehnya gopal 
Reply
:iconlightninggirl11:
LightningGirl11 Featured By Owner Mar 25, 2013
Yeah awesome :D
Reply
:iconslender33:
slender33 Featured By Owner Aug 25, 2012  Student General Artist
Hahahaha! Read the english version! WOW daz funny! I don't want to spoil season 3 for you, so check it out yourself: [link]
What do you think? reply pls! Wanna know what you think f it.
Reply
:iconfanofboboiboynfang:
fanofboboiboynfang Featured By Owner Jun 30, 2012
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! SO FUNNY! GOPAL'S FACE IN ONE OF THE PANEL LOOKS LIKE OCTOPUS. I LIKE GOPAL BECAUSE HE IS SO FUNNY.
Reply
:iconsaruwatarimiyako:
SaruwatariMiyako Featured By Owner Jun 13, 2012
i believe boboiboy hv played kingdom hearts.. :iconjoyplz:
Reply
:iconizzatafifi:
izzatafifi Featured By Owner May 28, 2012
Actually this mystery boy name is Fang. :)
Reply
:iconkroizat:
Kroizat Featured By Owner May 28, 2012  Professional Digital Artist
Shh, jangan spoil! :)
Reply
:iconizzatafifi:
izzatafifi Featured By Owner Jun 7, 2012
Hahaha. :p BBB musim 2 ni lagi awesome sebab ada karakter style berlagak macam Fang. Coooooool ! ^^
Reply
:iconn0r4g4m4:
N0R4G4M4 Featured By Owner May 27, 2012  Hobbyist Digital Artist
heheh....cara Gopal tu sama je mcm dlm musim baru ni !! nyahahah !! :XD:
Reply
:iconsamix19:
samix19 Featured By Owner May 27, 2012  Hobbyist General Artist
The link is still Malysian... Hmm... Anyway, so funny... Guessing F____'s name...
Reply
Add a Comment: